3 mai 2011

April Favs*

Hey! Am cam lipsit, dar sunt motivata :> Am fost de vineri pana duminica intr-o excursie in Maramures. Am vrut sa postez cu o zi inainte, dar nu am mai avut timp din cauza bagajelor. :( A fost grozav! Va las si cateva poze :)


Photobucket


Group Picture :X :D


Photobucket


Photobucket


Am stat si m-am gandit putin ce produse sa pun la favoritele lunii. Nu prea am curajul sa cumpart produse noi, mai ales acum ca am o gramada si vreau sa le termin pe acestea. Nu prea am inspiratie, deci..

Photobucket


1. Crema de maini Elmiplant: Hidrateaza, miroase frumos si nu contine parabeni => l-o-v-e

2. Masca de fata Planet Spa cu iasomie si lavanda: Cand o aplic ma simt de parca imi intra racoare prin toti porii, iar dupa ce o dau jos fata e super fina.
3. Pensula Blending Eye de la ELF: am luat-o cu prima comanda si o iubesc. E mooaaallle si e perfecta pentru blending.

4. Balsam Aurate: e light, nu e super hidratant, dar e tocmai ce am avut nevoie in aprilie.

5. Elf Eyelid Primer: e primul meu primer de ochi si isi face bine treaba.

6. Blush no-name: l-am primit la o revista mai demult si nu prea l-am folosit pana acum. Dar e grozav, culoarea merge foarte bine cu obrajorii mei si are si putin sclipici!



Cam atat pentru azi. Promit sa postez mai des :) Pupici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu