22 mai 2011

Haul! +some products review

Yay! Prima mea postare de acest gen. Am avut banuti si acum nu mai am :)) Mi-am luat cateva chestioare "necesare". Pana acum sunt multumita de produse, dar mai sunt cateva ce trebuie puse la incercare.

Photobucket

1. Fond de ten Bourjois HealthyMix+concealer Healthy Mix Le-am cumparat chiar astazi. Am realizat ca nu aveam un fond de ten calumea si obisnuiam sa il mai iau pe al mamei, dar este cu 2 nuante mai inchis decat mi-ar trebui. Despre acesta am citit ca ar fi ok, e pentru tenul normal sau mixt, deci mai incadrez. Nu l-am testat inca, imi las fata sa respire o zi, dar revin cu impresii.

2. Demachiant pentru ochi sensibili Yves Rocher E luat de la un magazin de solduri ce aduce marfa din strainatate. Am dat doar 10 lei pe el. Isi face bine treaba desi la inceput mi se parea ca nu elimina deloc machiajul. Am folosit dupa el vechiul demachiat, iar discheta era curata, deci e Ok.

3. Buretei din celuloza Oriflame Sunt magici. Sunt moi si exfoliaza fata. Nu ii recomand celor cu ten sensibil caci ar putea fi un pic prea abrazivi.

4. Baza pentru fardul de pleoape Radiant O caut innebunita de 2 luni. Avem un singur magazin cu produse Radiant in oras. E un adevarat handicap. Nu o aveau pe stoc cand am mers prima data si am gasit-o abia acum. Si stocul lor acum e de..1 bucata :)) Adusesera 2 si am luat eu una. Nu l-am folosit inca pe ochi, dar imi place textura si mirosul. Dupa cum arata cred ca ma va tine o vesnicie.

5. Ruj persistent AVON nuanta Eternal Flame - e rosu! Foaaarte rosu. E un ruj ok. Sa spunem ca face ce promite. Daca beti, mancati rezista cam 4-5 ore pe buze. Este mat.

6. Ruj Maybelline Sensational 140 Intense Pink - rujul e fabulos. Mi s-a pus pata pe el dupa ce l-am vazut pe un blog si am vrut neaparat sa il am. E cremos, dar are aspect mat. Un singur lucru nu imi place la el: numele!! I mean, e un roz pal, nude nu "intense".

7. Oja Flormar Plus+Quartz E ok, dar nu cred ca i-as da acest nume. Rezista ca o oja obisnuita si se comporta la fel. Dupa 2 straturi culoarea e ca in sticluta, totusi translucenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu