22 mai 2011

OOTD Farmer Land

Hey! Nu am mai scris in ultimul timp pentru ca sunt nebuna de cap cu testarile nationale pe care trebuie sa le dau in iunie. Nu am emotii, dar parintii au, deci nu imi mai permit asa de mult timp la calculator. :( Dar promit sa revin in forta dupa ce se termina toata nebunia asta!!

Ieri am fost la matusa mea, cu ocazia sarbatoririi Sf. Constantin si Elena. A fost foarte cald, blugii mei erau cam "prea multa textila", dar ma imbracasem pe la 11 si soarele a aparut la 13. Iubesc tocurile si de la anul vreau sa imi iau ceva jos (5-6 cm) si la scoala. Legat de titlu..Vineri am fost la scoala cu o alta camasuta in carouri si s-a trezit un coleg sa spuna ca initiez "moda fermier".Mda : He's nuts! :)) Enjoy the outfit!

Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu