23 iunie 2011

LOTD Glow

Hey! Va spuneam intr-o postare anterioara ca vreau sa va arat lookul cu care am mers la premiere la scoala, dar mama luase aparatul foto cu ea. Am refacut a doua zi machiajul si am avut grija sa il pozez. Si am constatat un lucru foarte important: am neaparata nevoie de alt aparat foto. Imi scoate culorile ataaaat de sterse si nici nu are modul macro. Din toate aparatele foto din magazin parintii l-au cumparat pe acesta??!! Asa, trecand peste asta sunt putin suparata ca nu a ajuns inca comanda de la elf si cea de la Elemental Esthetics. Imi doresc cu ardoarea pensula aceea de stippling. O vreau, o vreau, o vreau :X:X Nu vreau sa va mai incarc memoria cu toate frustrarile si dorintele mele, asa ca va las cu pozele. In ziua respectiva am mers la o zi de nastere, dar la o persoana mai in varsta, asa ca nu am stat cu adultii la masa si am iesit pe afara cu Miriam. Of, doamne. Cartierul ala ma sperie :-s
P.S. Ignorati ca in prima poza eram in pijamale :))

Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu