27 iunie 2011

Mini haul ;)

Mini haul ;)

Hey! M-am gandit sa va arat astazi ce mi-am mai cumparat in ultima vreme. Este un "mini" haul deoarece vad pe alte bloguri ca la astfel de postari se arata deobicei o gramada de produse. Iar eu nu mi-am achizitionat asa multe, so :D Am decis sa schimb ceva la rutina mea zilnica de ingrijire a fetei dupa ce mi-am dat seama ca vechiul demachiant imi provoca eruptii. Mi-am luat Sensibio(lotiune micelara) de la Bioderma si mult cunoscuta si laudata crema Effaclar Duo. Lotiunea am inceput deja sa o folosesc si sunt super multumita de ea. Crema o voi folosi probabil de prin iulie, caci trebuie sa imi termin cremele de acum. Va spuneam ca am ridicat comenzile de la posta, iar acum aflati si ce mi-am comandat. De la Elemental Esthetics mi-am luat pensula de stippling caci am citit numai reviewuri pozitive in ceea ce o priveste. De la elf mi-am luat pudra Complexion Perfection, cream/gel liner in nuanta Coffee si pensula pentru aplicarea fardului de ochi.
Nu am testat inca toata produsele pentru ca aici e o vreme groaznica. Daca nu ploua bate vant puternic si invers asa ca nu am pus piciorul afara de cateva zile. O sa revin cu pareri asupra produselor in cel mai scurt timp. Si daca aveti vreo preferinta la care produs sa fac primul review lasati un comment. Va pup :*

5 comentarii:

  1. hey suepr haul:*vreau sa iti aflu parerea despre pudra neapara:*dar vroiam sa te intreb,am vazut ca ai la blog sale o pudra de la cover girl ...unde se gaseste cover girl in romania?:Oca as vrea neaparat sa imi iau produse de la ei:)ms

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru Andreea: Eu am primit pudra din SUA. Din cate stiu la noi nu se gasesc produse CoverGirl. Si eu imi doresc tare mult rimelul Lash Blast :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de bunatati:x
    D'abea astept sa ne spui parea ta despre produse.Te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. atunci trist:(sa speram ca se va mai moderniza si tara noastra...:*

    RăspundețiȘtergere
  5. pai sa le folosesti iubita :) o sa-ti placa bioderma sensibio. eu nu pot sa traiesc fara ea!

    RăspundețiȘtergere