3 iunie 2011

Swatches Red lipsticks from AVON

Hey! Am trecut examenul la engleza :D Sunt happy, happy, happy!!! Astazi am fost destul de ocupata. M-am intalnit in sfarsit cu Diana, o fata extrem de draguta din Rep. Moldova. Am stat impreuna la o inghetata. Nice. Maine sunt din nou pe drumuri. Intai la un parastas si apoi cu Diana prin oras, ca doar e prima oara cand vine si trebuie sa aiba amintiti frumoase. Am stat si m-am gandit ce sa postez astazi (desi e tarziu) si am ales ceva simplu. Poate ca nu va fi folositor tuturor, dar eu cred ca sa gasesti rujul rosu perfect e un must. Deci de la stanga la dreapta:


1. Ruj 24k Gold Ruby in Gold - e un ruj cu o usoara tenta rozalie. Eu il consider perfect pentru cineva care nu e obisnuit cu culori puternice, dar vrea sa inceapa sa le poarte. E usor translucid, insa are o culoare tare frumoasa.


2. Ruj persistent Eternal Flame - nuanta din catalog difera mult de realitate. E rosu-rosu-rosu! E intradevar un ruj persistent, e nevoie de demachiant pentru a fi indepartat. Se aplica usor si dupa 5 min devine mat si "fixat" de buze. Mi se pare cel mai OK ruj rosu pe care il am.


3. Ruj Ultra Color Rich Red 2000 - cred ca e cea mai vestita nuanta de ruj rosu de la AVON. E un rosu mai aprins decat 2. Este cremos, dar nu rezista daca beti, mancati. Se simte foarte placut pe buze, ca un balsam hidratant. Yam!

Photobucket

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu