21 iulie 2011

Random (again -.-) + Day 7

Hey! Imi pare rau ca nu postez astazi ceva mai "consistent", dar nu am avut timp si nici materiale sa pregatesc nimic, deoarece nu sunt acasa si mi-am luat aici doar strictul necesar pentru a nu cara 20 de genti. In zilele ce urmeaza voi pleca la Cluj in plimbarica ;) si sunt foarte hotarata sa merg in Iulius Mall sa vizitez standul Farmasi si sa merg la film sa vad Harry Potter and the Deathly Hallows part 2. ^.^ Am pus banuti deoparte si cred ca ma voi intoarce cu cateva produse de make-up. Probabil asteptati haulul despre care va ziceam, dar am vrut sa strang mai multe chestioare. Cand ma intorc cu siguranta aceea va fi prima postare. :D Voi lua cu mine laptopul si stickul cu net si voi posta in continuare zilele tagului si probabil cateva intamplari din ziua respectiva. Probabil nu veti avea chef sa cititi ce scriu eu :)), dar eu nu ma descurajez.
Vreau sa va arat si cu ce m-am delectat eu zilele astea. Matusa mea are o tufa mare de zmeura in curte si eu am "curatat-o". Yam-yam! I love raspberry :X


Day 7 - Your favorite animal
Vidra :) Cine s-ar fi asteptat la raspunsul acesta? Nimeni. Dar e animalul zodiei mele si e adorabila :X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu