20 iulie 2011

Review UD The black palette + Day 6

Hey! V-am spus mai demult ca mi-am achizitionat 2 palete UD: Nakes si Black. Paleta Naked este foarte cunoscuta in blogsfera asa ca m-am hotarat sa va spun cateva despre cealalta. :)
Nu imi pare o fi o paleta indispensabila, dar culorile din ea sunt foarte frumoase. Toate sunt inchise, in descrierea oficiala toate fiind denumite ca negru cu diferite irizatii (mov, auriu, albastru, verde, argintiu, si un negru mat). Au o consistenta cremoasa, sunt extrem de pigmentate si eu le folosesc in coltul exterior la lookuri smokey. Paleta are un design tare dragut. Este scris numele paletei pe un fond negru cu sclipici. Paleta vine si cu un creion 24/7 glide on in nuanta zero si un sample UDPP in nuanta Sin. Eu am luat-o cu 150 de lei de la Sephora. O recomand daca va plac lookurile intunecate sau folositi constant culori inchise. Va las si pozele. Fardurile sunt aplicate fara primer dedesubt.
Review The black palette

Day 6 - Anything Hello Kitty
Mi-as fi dorit sa am macar un obiect din colectia MAC Hello Kitty

5 comentarii:

  1. Paletele de la Ud sunt intradevar tare bune:x

    xoxo
    www.dedeeasclothes.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pigmentate sunt.arata tare tare bine:X

    RăspundețiȘtergere
  3. nu e cam scumpa paleta de la ud naked?adika la noi e destula e scumpa..tu de unde o ai?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu mi-as dori foarte tare un produs cosmetic Hello Kitty. te stept si pe la mine.
    http://danielaelenuca.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte faine si pigmentate nuantele din paletuta UD :X.

    RăspundețiȘtergere