17 august 2011

Rockin' out red lipstick + Day 27

Hey! Nu stiu daca stiti, dar chiar sunt fana a rujul rosu. Mi-ar placea sa-l port mai des, dar varsta nu-mi permite. Ma face sa arat foarte matura si nu vreau sa fiu abordata pe strada de baieti (barbati) mari. Imi face placere sa-l port la ocazii speciale cum ar fi o nunta sau un botez. Mi-am cumparat ieri un brush holder sclipitor in care imi tin acum pensulele :X Arata super! Astazi am fost prin oras la o plimbare cu Bia si maine sunt invitata la o inghetata de cel mai bun prieten baiat pe care il am si cu care nu m-am vazut de la inceputul vacantei. Va fi cu imbratisari :)) Enjoy the photos!
Photobucket

Photobucket
Day 27 - Your favorite skincare product
Face wash Blueberry&Lavander Oriflame

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa bambina.sun@yahoo.com XO XO :*

2 comentarii:

  1. Ce bine te prinde:X:X
    Eu nu am niciun ruj rosu:((
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Super imi place! Nu e usor sa faci buze rosi perfecte! Ale tale sunt foarte dragute si a iesit bine!

    RăspundețiȘtergere