6 septembrie 2011

Dupe for UD Virgin

Hey! Am revenit in sfarsit. Am ajuns acasa aseara tarziu si nu am avut deloc timp sa postez. Deoarece sunt si acum putin deprimata ca incepe scoala m-am gandit la un post mai light. Fardul Virgin de la Urban Decay mi se pare highlightul ideal. Cel din paleta Naked incepe sa se termine asa ca m-am gandit sa caut un dupe. Nu am luat cu mine paletuta ca sa vad exact culoarea in magazin si am luat o nuanta putin diferita, dar era si una cu un match 100% din punct de vedere al culorii. E vorba de un fard Trendy by Cosbell pe care eu am dat 8.50 lei. Am ales nuanta Ivory, dar Ivory Beige era mai buna. Eh.. nu-i nimic. Cand se termina aceasta o voi lua. Totusi eu cred ca la banii astia e o alternativa destul de buna. Voi ce ziceti??
Photobucket

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa bambina.sun@yahoo.com XO XO :*

Un comentariu:

  1. deci...eu cred ca firma Trendy e foarte buna:D...am descoperit si eu cateva produse la ei fantastice...si cel mai mult imi plac glosurile:x

    RăspundețiȘtergere