2 septembrie 2011

LOTD Going naked

Hey! Ma durea deja inima ca nu am mai intrat pe blog. Duminica voi reveni definitiv acasa. Pana atunci am mai trecut azi o data ca sa ud florile. Of..grea e viata ;)) Am fost azi la posta si am pus cadoul pentru giftawayul organizat pe facebook. Eu inca nu am primit nimic, dar am rabdare. Imediat ce termin postarea ma apuc si de un DIY pentru a-mi reorganiza colectia de make-up. S-au adunat mai multe si mi-e greu sa ajung la unele produse. :(
Lookul de azi l-am purtat cand am fost intr-o plimbare la munte, la o pensiune unde se mananca un pastrav la gratar genial. Mmm.. Nu m-am lasat pana cand nu m-am machiat putin, dar a fost facut pe fuga pentru ca ne grabeam sa plecam. Va las cu pozele :*
Photobucket

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa bambina.sun@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu