7 decembrie 2011

Holiday Series: Green-licious

Hey! A inceput si decembrie. Ce-i drept cu mai putin frig si zapada ca deobicei, insa nu cred ca asta ne va opri din a simti cu adevarat spiritul sarbatorilor de iarna. M-am gandit sa incep o serie de machiaje pentru acest sezon. Am primit de la moshu' o paleta Sleek :X:X (superba dupa cum vedeti vedea si in poze). Am pus-o la treaba si sunt foarte multumita de calitatea fardurilor. Wishlist-ul meu s-a mai imbogatit cu cateva paletute :))
Primul machiaj din serie este destul de intens. Am pus accentul pe verdele-smarald inchis, insa ochii sunt scosi in evidenta si de nuantele luminoase de pe pleoapa. Mi-ar fi placut sa adaug si o pereche de gene false, insa cum nu detin asa ceva momentan m-am resemnat cu un rimel pentru volum.
Am reusit sa fac poze grozave (din punct de vedere coloristic) si sunt tare bucuroasa. Se pare ca nu aparatul era de vina, ci lumina din incapere. :D Enjoy! Si nu uitati sa criticati :)) Practice makes perfect!
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

2 comentarii:

  1. Foarte faine nuantele ..imi place nuanta din coltul exterior la nebunie ! :X Esti o frumooooasa !

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte dragut! iti sta foarte, foarte bine! :*

    RăspundețiȘtergere