29 ianuarie 2012

Cute Blog Award

Hey! Am intrat azi pe blogul lui Honey Bunny si am vazut ca scumpa mi-a lasat si mie un award.
Acest premiu vine si cu urmatoarele reguli:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!

1. Care este produsul de machiaj preferat?
Hmm.. Imi plac tare multe produse (TOATE), insa daca ar fi sa raman doar cu unul cred ca as alege rimelul.

2. Care a fost trendul preferat in anul 2011?
Mi-a placut "wine-stained" lips. :)

3. Care este desertul tau preferat?
Budinca de vanilie sau mousse de ciocolata. Nu ma pot decide :">

4. Culoarea preferata?
MOV <3

5. Care este prenumele tau?
Andreea.

6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
7. Pisici sau caini?
In trecut as fi spus pisici. Mai recent caini, insa am ajuns din nou la un stadiu cand nu ma pot decide ;))

Ceva ce nu am mai spus despre mine pe blog:
Imi place foarte mult sa dorm ;)) Dimineata (in zilele in care nu am scoala) ma trezesc foarte tarziu. ZzZz.. i-)

Vreau sa dau tagul mai departe urmatoarelor fete:

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

7 comentarii:

  1. Multumesc mult darling,esti o scumpa>:D<Sa cresti mare si frumos.sa ai cat mai multi vizitatori si cat mai mult succes cu blogul:*(si sa te bucuri de pensule)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc ca te-ai gandit la mine!
    Apropo esti din Sv? Eu din Bt :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu placere! :)
      Da, sunt din Sv. Daca treci pe aici sa ma anunti si pe mine poate facem un meeting :X

      Ștergere
  3. Ar fi dragut! Cand se mai incalzeste o sa vin. Pup :*

    RăspundețiȘtergere