20 ianuarie 2012

LOTD tHE Mail

Hey! Ma bucur atat de mult ca a venit weekendul in sfarsit. Astazi a fost cea mai obositoare zi din toata saptamana. Am ajuns acasa pe la 6 jumatate, in conditiile in care plecasem la 7 dimineata. :( Of, of. Dar ziua de astazi a avut si multe parti bune. Am ajuns la posta si mi-am luat o comanda pe MKS si sunt tare nerabdatoare sa fac un haul in zilele ce urmeaza sa va arat pe ce goodies am pus mana :X
Machiajul pe care vi-l arat astazi e atat de simpluu.. Aproape ca nici nu am vrut sa il postez. Dar m-am gandit ca nu strica sa va arat si ceva mai "basic". Am folosit trusa Oh, so special de la Sleek si acesta e machiajul pe care il fac atunci cand ma grabesc sau sunt in pana de idei. E complet mat, deloc pretentios si cred ca arata bine pe oricine. Am facut pozele dupa ce am venit de la scoala, super obosita. Enjoy!
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu