16 ianuarie 2012

NOTD Sparkles in my heart

Hey! Am o lista lunga, lunga de "to do" pentru blog. ;)) Insa sper sa reusesc sa tin pasul cu ea. Acum ca am inceput scoala timpul dedicat calculatorului nu va fi foarte mare, dar vreau sa postez cat mai des :)
Pentru astazi vreau sa va arat unghiutele mele din noaptea de Revelion. Am vrut sa fiu stralucitoare si am ales oja aurie peste care am aplicat un strat de sclipici (lacul primit de la moshu' pe care vi l-am aratat aici) Mi-a placut la nebunie combinatia si am fost chiar trista cand a trebuit sa imi indepartez oja din cauza ca incepuse sa sara pe alocuri. :( In vacanta de iarna am avut mai multa grija de unghiile mele, le-am lasat din nou sa creasca si le-am modificat din nou forma (patrate). Insa veti vedea cum arata acum intr-o postare viitoare. Pana atunci vreau sa stiu ce parere aveti despre acest NOTD. Voi cum v-ati "pictat" unghiile in noaptea dintre ani?
Photobucket

P.S. Ignore my cuticles! >.< Nu am avut la mine toate cele necesare cand mi-am facut manichiura aceasta si nu am reusit sa fac nimic in legatura cu cuticulele. :(
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu