27 ianuarie 2012

QuickPost I've been Sleek-ed

Hey! Nu imi vine sa cred ca s-a terminat inca o saptamana de scoala. E atat de obositor programul incat in weekend cad franta in pat. Insa ziua de astazi s-a terminat foarte bine pentru mine caci am mers la cumparaturi si mi-am luat niste lucrusoare superbe pe care abia astept sa le port. Vreau sa vi le arat curand intr-un birthday haul :)
Cu cateva zile in urma am fost nevoita sa fac un machiaj super rapid pentru ca eram in intarziere. Am ales sa folosesc cele 2 mono Sleek pe care le-am cumparat de curand. Culorile sunt foarte frumoase si imi place mult textura fardurilor. Din pacate nu am avut timp sa fac poze si mi-au iesit cateva proaste tare. Vreau totusi sa va las doua dintre ele. :) Voi realiza un alt machiaj cu aceste farduri si voi scoate niste poze mult mai bune pentru a va face o idee reala despre calitatea lor.

Photobucket

Photobucket

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu