23 ianuarie 2012

Review: Crema de calcaie Apidermaliv

Hey, little lollipops! :* Am inceput o noua saptamana si sper sa mearga bine cu scoala. :) E un semestru lung si obositor, dar sper sa fac fata cu brio.
As vrea sa va vorbesc astazi despre doua creme de calcaie din gama Apidermaliv al Complexului Apicol Veceslav-Harnaj. Inceput prin a spune ca in general nu sunt o mare fana a cremelor de calcaie. Calcaiele mele nu sunt crapate sau uscate si prin urmare nu am simtit nevoia de a utiliza o crema. Insa am privit cu optimism testarea acestor doua creme datorita a ceea ce promit. Mi-a placut descrierea pe care am citit-o pe pliantele ce insoteau cremele. Nu au facut o descriere foarte pompoasa si asta imi pare un plus. Au spus exact ceea ce fac cu adevarat cremele, din punctul meu de vedere.

Photobucket

(click pe poza pentru marire)
Nu vreau sa fac un review foarte lung acestor doua produse pentru ca oricum nu sunt atat de multe de spus. Sunt creme bune pentru calcaie pe care le recomand. Fac intocmai ceea ce spun in descriere. Cea cu menta e mai putin hidratanta in comparatie cu cea cu propolis. Totodata au si texturi diferite. Cea cu menta e mai lichida (??) pe cand cealalta e mai solida, precum untul. Ambele se absorb relativ repede in piele. Eu am preferat sa le aplic inainte de culcare si m-am trezit cu calcaiele fine.
Un singur aspect nu mi-a placut la aceste creme. Daca nu sunt folosite o perioada mai lunga de timp (o saptamana, doua) uleiul pe care il au in compozitie tinde sa se adune la suprafata cremei. Eu le-am amestecat din nou si nu am avut probleme, insa mi-ar fi placut sa fiu scutita de aceasta grija. :)

Photobucket

Photobucket
Gasiti cremele pe site-ul acesta la pretul de 11,16 lei/crema cu propolis si 8,33 lei/crema cu menta.
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu