18 ianuarie 2012

Review: Masca de fata Apidermaliv

Hey, cupcakes! :* Eu sunt intr-o dispozitie buna, desi am atat de multe teme si proiecte pentru scoala.. Sunt entuziasmata si numar zilele pana cand voi implini 16 ani :X Oh, doamne. Mai este atat de putin. ;))
Vreau astazi sa va prezint masca de fata Apidermaliv pe care am testat-o un timp destul de indelungat pentru a-mi forma o parere cat mai concreta. Masca e destinata pielii foarte uscate/uscate/mature. Eu nu ma incadrez in nici una din categoriile acestea, insa am zis ca incercarea moarte n-are. Eu am tenul mixt, fruntea si nasul grase, barbia normala si obrajii uscati. Deci fata mea le are pe toate la un loc.. Masca vine intr-un tub de 50 ml care ajunge pentru un timp indelungat deoarece nu e nevoie de o cantitate mare la o utilizare. Are o culoare galben spre portocaliu si miroase placut (eu compar mirosul cu mierea din fagure, amestecata cu ceara). E destul de consistenta, nu e lichida. Pics:
Photobucket

Photobucket

Photobucket
Se aplica pe pielea umeda si se lasa sa actioneze 5-10 minute dupa care se indeparteaza cu apa calduta. Eu folosesc un buretel de celuloza pentru a o curata. Fara acesta e mai greu de indepartat si ia destul de mult timp. Lasa o pelicula usor uleioasa la suprafata pielii dupa spalare care se absoarbe singura in cateva minute, insa eu folosesc imediat dupa o lotiune tonica si pielea arata foarte bine. Imi place foarte mult ca masca e facuta din ingrediente naturale. Din partea mea acesta e un mare +. O folosesc o data pe saptamana si e de ajuns pentru a-mi rasfata pielea. Cred ca pe un ten uscat merge folosita si mai des :)
Concluzie: :X Iubesc aceasta masca de fata. Pielea ramane catifelata si hidratata. O voi recumpara cand mi se termina aceasta pentru ca o vad ca un adevarat rasfat. In plus, e un produs natural ROMANESC!
O puteti gasi aici la 11.99 lei sau in diverse magazine naturiste.
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu