6 februarie 2012

V-day idea: Colorful mascara

Hey! Timpul trece incredibil de repede si ne apropiem cu pasi repezi de Valentine's Day. Multa lume o considera o sarbatoare comerciala, si chiar este, insa eu ma simt vesela pe 14 februarie fiind inconjurata de inimioare si cupluri ce isi arata afectiunea. Nu stiu de ce, dar de multe ori perechile sunt mai reci in public si nu au curaj. De ziua indragostitilor e ca si cum se ridica o perdea si toti se intrec in gesturi tandre si pupici. ;))
Am o mini-serie de machiaje si idei pentru Valentine's Day si vreau sa o incep azi. Daca sunteti adeptele unor machiaje cuminti, dar vreti sa incercati ceva inedit acum, va recomand rimelul colorat. Cu un machiaj simplu, putina culoare pe gene va scoate frumos in evidenta ochii. Eu sunt o mare fana a rimelului albastru, dar in doresc unul mov :X Am reusit sa surprind in lumina soarelui culoare superba a rimelului VeryMe Fat lash Funky Mascara de la Oriflame. E singurul albastru mai turbat din colectia mea, insa sunt convinsa ca exista si mai si. Enjoy!

Photobucket

Photobucket
Ce parere aveti de rimelurile colorate? Va tenteaza sau nu? :)
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Un comentariu:

  1. Nu am avut pana acum rimel colorat , dar nici nu mi-as cumpara . Imi place foarte mult cel negru :D

    RăspundețiȘtergere