9 februarie 2012

V-day: Silver glitter

Hey! De data aceasta chiar cred ca voi fi nevoita sa parasesc blogul o perioada, sper eu cat mai scurta, de maxim 2 saptamani. Am ceva probleme cu scoala si nu vreau ca acestea sa se agraveze.
Dar sa revenim la lucuri mai vesele. Pentru astazi v-am pregatit un machiaj pentru Valentine's Day. Am folosit culori deschise si stralucitoare pentru un look fresh. Mi se pare un machiaj foarte potrivit fetelor cu ochi mici, intrucat deschide ochii foarte mult. Va las sa va convingeti singure. :) Enjoy!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Ce parere aveti de acest machiaj? Voi ce culori vreti sa purtati anul acesta de V-day? :) :*
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu