21 martie 2012

Let's talk about... eyebrows

Hey! Nu stiu despre voi, insa eu abia astept sa se termine aceasta saptamana. Am invatat incontinuu pentru scoala si simt ca imi va exploda capul. Asa ca m-am decis sa ma relaxez putin si sa fac ce imi place mie mai mult si anume sa postez pe blog ^.^
Initial aveam alta postare in cap pentru astazi, insa am zis sa profit de amintirile mele recente si sa va povestesc astazi despre prima mea experienta la pensat. :)
Am fost foarte mult timp speriata sa merg la pensat pentru ca sprancenele sunt o parte foarte importanta a fetei, iar daca nimeresti pe mana cuiva nepriceput.. "ai pus-o". Preferam sa ma pensez singura, desi nu eram foarte multumita de forma pe care le-o dadeam. Evident ca nu le faceam perfect, mai ieseau putin asimetrice, insa na'... a mers asa o perioada. Pana cand... vine mama intr-o zi acasa cu niste sprancene de vis. Pensate, vopsite, cu o forma ce o avantaja de minune. Eu eram cu gura cascata mai ales din cauza faptului ca mama nu are de la natura niste sprancene bogate si imi parea imposibil ca cineva sa le faca sa arate asa de bine. Insa minunea se produsese si eu eram deja nerabdatoare sa merg la pensat la aceeasi fata.
Am vorbit cu mama si am stabilit sa mergem impreuna intr-o zi. Astazi am mers (nu imi pensasem sprancenele de 2 saptamani pentru ca nu avea rost sa merg acolo cu forma mea) si m-am intors super incantata acasa. Am discutat cu domnisoara si ne-am hotarat ca am nevoie de o forma noua (lol, de cand imi doream) si.. in urmatoarea luna imi este INTERZIS sa pun mana pe penseta sau pe alt obiect cu care as putea sa imi chelesc sprancenele :)) +masaj ulei de ricin in fiecare seara pentru a accelera putin cresterea firelor de par. Ea mi-a spus ca am un potential foarte mare pentru a-mi da forma perfecta sprancenelor caci le am dese si cu fire lungi, deci urati-mi succes si sper ca dupa ce le schimb sa fiti si voi incantate! :D
P.S. Astazi mi le-a vopsit si pensate in forma ce o aveam eu conturata, lasandu-mi doar cateva fire neatinse, caci erau mult prea importante pentru forma pe care vrem sa o obtinem si nu riscam sa le smulgem ;)) Voi suferi o luna cu "tufisuri", insa dupa aceea cred ca voi avea sprancenele la care am visat mereu. Multumesc, Maria (pentru tot interesul si bunavointa de care a dat dovada)! :*
P.P.S. In perioada in care nu ma voi pensa nu voi mai realiza machiaje pentru blog. But don't worry! Mai am cateva pregatite in calculator si cred ca vor ajunge pana ma apuc din nou de mazgalit :))
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu