4 martie 2012

Party idea: Glitter!!!

Hey! Maine incepe o noua saptamana care pentru mine se anunta a fi extrem de grea. Dar am increderea ca voi trece cu bine peste. :)
Astazi vreau sa va dau o idee pentru zilele (sau noptile) care mergeti la o petrecere. Nu am fost adepta scipiciului pana nu demult, insa am zis sa incerc si mi-a placut tare mult rezultatul. Pentru a aplica sclipiciul pe ochi(aveti grija sa fie din cel cosmetic) puteti pune putin adeziv de gene false pe pleoapa (peste fard) sau, daca nu vreti sa petreceti foarte mult timp cu demachiantul in mana dupa aceea, folositi o picatura de gloss transparent. Efectul este WOW!

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Ati incercat aceasta idee pana acum? :)
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Un comentariu:

  1. eu am tus cu sclipici argintiu.si nu l am folosit pana acum,dar trebuie sa il incerC:P

    RăspundețiȘtergere