6 martie 2012

Review Sleek Mono Eyeshadow

Hey! Incep prin a va spune ca in cateva zile exista posibilitatea de a-mi vedea fata intr-un video pe blog ^.^ Si deasemenea nu voi posta in urmatoarele zile deoarece nu voi avea acces la internet. :( Dar voi reveni in forta cu acea mica surpriza!
Astazi vreau sa vorbesc despre 2 farduri mono de la Sleek pe care eu le iubesc si le recomand. Nu prea am multe de spus despre ele. Culorile pe care le am sunt Fig si Sparkle, culori deosebite pe care nu le detin si in alte palete. Sunt pigmentate (in poza sunt aplicate fara primer) si rezista toata ziua pe pleoapa. Pretul lor nu este mare si le recomand mai ales datorita raportului calitate/pret. :)
Eu le-am achizitionat de aici.








(dati click pe poze pentru a le mari-doar in postarea aceasta vor fi asa)
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu