13 aprilie 2012

Drawing: Flower

Hey! Probabil toata lumea e acum in febra pregatirilor pentru Paste, asa ca va urez: PASTE FERICIT! alaturi de cei dragi. :)
Am mai postat pana acum doar o postare de acest gen, insa nu strica sa continui ;) Nu am pus mana pe creioane sau acuarele de ceva timp, insa am un desen pozat in calculator, facut pentru ora de desen. ^.^ Tema era: desen alb-negru in creion. Nu am avut foarte multa inspiratie asa ca m-am rezumat la a desena o floare. Se putea mult mai bine, insa era noapte, mi-era somn si nu stiam cum sa scap mai repede. Ha ha :)) Sper totusi sa va placa munca mea de un sfert de ora. Enjoy!
Photobucket
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu