12 aprilie 2012

Haul: made in Romania

Hey! ^.^ Vacantaaa.. Desi prima saptamana din ea s-a cam evaporat :)) Nu stiu cum am reusit sa pierd timpul intr-un asa stil, dar recuperez eu. Pentru astazi vreau sa va arat noile achizitii, care nu sunt produse de machiaj, ci de ingrijire. "Responsabila" e mama. In urma cu putin timp a fost plecata la Cluj, la un salon de inventica. Acolo erau chiar tot felul de inventii, pe cele mai variate teme. Nu se putea sa nu fie si ceva mai pe gustul meu ;)) Si asa a venit mama acasa cu bunatatile astea de mai jos:


Photobucket
-lapte vitaminizant hidratant (mai pe scurt, un demachiant) de la Gerovital Plant 400ml
-ser contur ochi si buze Gerovital Plant 200ml
-sampon si balsam de par Hofigal Q10 200ml fiecare
-lapte demachiant cu coenzima Q10
-deodorant natural (pe baza de uleiuri volatile) Hofigal 50ml
Eu am fost foarte incantata de toate produsele cu care a venit mama in traista.;)) Cred ca se importa prea mult, chiar si produsele de ingrijire, cand avem si noi marci bune, cu preturi accesibile oricui. :) 
Produsele de la Gerovital sunt marcate cu "Profesional Line", insa dupa descriere mi se par exact cele din gama cu floare de colt, mai ales ca mama primit si pliante despre aceasta gama cand a luat produsele. Singura diferenta e gramajul, care difera de produsele din magazin. 
Dintre toate produsele prezentate vreti un review la un produs anume? :)
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

4 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu drag! As vrea sa citesc un review despre serul contur pentru ochi si buze.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper sa ne vorbesti despre produsele Hofigal dupa ce le folosesti o perioada. Sunt extrem de curioasa, mai ales ca eu stiam ca firma produce doar medicamente. As fi foarte bucuroasa, daca ai timp, sa arunci un ochi si pe blogul meu. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tari produsele. Mi-ar face placere sa citesc despre deodorant :)Sa le folosesti cu placere.:*

    RăspundețiȘtergere