27 mai 2012

Mini haul Oriflame

Hey, little bunnies! Astazi este "ziua rezervata invatatului" pentru ca am marti ultima teza, cea la matematica :( Mi-am pastrat insa cateva minute sa scriu pe blog, sa aduc si putina culoare zilei. Nu sunt o mare fana a firmei Oriflame, comand ocazional pentru ca sunt cateva produse pe care le recumpar. De data aceasta am zis sa incerc uleiul de arbore de ceai pentru ca are proprietati antiseptice si am nevoie de aliati impotriva micilor monstruleti. Nu am putut sa rezist si mi-am luat si un mic carnetel care e super sweet. :D
Photobucket

Voi ce cumparati de la Oriflame?


Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

4 comentarii:

  1. Carnetelul e tot de Oriflame? e super cute, mi-ar trebuie si mie ceva asemantor ca sa imi insemnez postraile pentru blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. In jur de 20 de lei. Nu stiu sigur ca a trecut ceva timp de cand am dat banii. :)

      Ștergere