8 mai 2012

Review Liz Earle Cleanse&Polish Hot Cloth Cleanser [RO-EN]


Photobucket
[EN] Hello there! ^.^ I want to tell you a few words about my favourite make-up remover at this moment: Liz Earle Cleanse&Polish Hot Cloth Cleanser. I know, I know, long name :D The first thing I want to say is that I used this for actually a long time and I couldn't find any con. How amazing is that? This works best for my skin.

But to make my self clearer:
-it comes in a nice little bag with two cotton pieces of material to remove all the dirt and make-up from your face. Basically what you do: take one pump of product, massage in onto the skin then wet one cloth with hot water and rub the make-up off. It's such a simple step. And all the make-up disappears, like magic. And I'm not kidding. ;)) It's also easy to wash the cotton fabrics: a little bit of soap then leave them in your bathroom to dry and there you go. Ready to use the next night. ^.^
-the packaging is great: a plastic bottle with a pump so you'll get the perfect amount of product every time. Oh, and a pump is more than enough to remove everything off your face even though you have on waterproof mascara or dark eyeshadow.
-I know it sounds crazy but I can't find anything wrong about this product. It leaves the skin soft, smooth and moisturised. :) Also, it suits every skin type. I have combination skin, but I heard that it works great on dry skin also.
It's an amazing product and I'm going to be :( sad when I'll finish the bottle. If you're looking for a good make-up remover this is a great alternative.
You can find it here.
Photobucket
[RO] Hey! As vrea sa fac astazi un review demachiantului meu preferat: Liz Earle Cleanse&Polish Hot Cloth Cleanser. Stiu, stiu, are nume lung :D Primul lucru care imi vine in minte e acela ca, desi l-am folosit o perioada lunga de time, nu am reusit sa ii gasesc nici un dezavantaj. Cat de tare poate sa fie asta? Demachiantul acesta e grozav pentru pielea mea. Dar ca sa ma intelegeti mai bine:

-vine ambalat intr-un portfard cu doua bucati de material din bumbac cu care se indeparteaza practic machiajul si impuritatile de pe fata. Mai simplu, asta aveti de facut: luati o pompa de produs, masati-o pe piele, udati una din "batistute" cu apa fierbinte si indepartati machiajul cu ajutorul acesteia. E atat de simplu. Si orice machiaj aveti pe fata, dispare, ca prin magie. Si nu glumesc ;)) Imi place si ca batistutele din bumbac sunt usor de spalat: putin sapun dupa care le las sa se usuce in baie si in urmatoarea seara sunt gata sa le folosesc din nou.
-ambalajul e grozav: o sticla din plastic cu pompita pentru a doza perfect produsul de fiecare data. A,da. O pompa e de ajuns pentru a indeparta orice urma de machiaj de pe fata, chiar daca e vorba de rimel waterproof sau farduri mai inchise.
-stiu ca suna aiurea, insa nu am reusit sa gasesc nimic in neregula la acest produs. Imi lasa pielea fina si hidratata. De asemenea se potriveste oricarui tip de piele. Eu am tenul mixt, dar am auzit ca functioneaza foarte bine si pe tenuri uscate.
Este un produs foarte bun si voi si trista cand se va termina. Daca cautati un demachiant bun va sfatuiesc sa il incercati pe acesta. :)
Il puteti gasi online aici.

Photobucket
P.S. I received this product to test out but this does not affect my opinion about it. I'm 100% honest. :D

P.S. Am primit produsul spre testare, dar asta nu imi influenteaza parerea. Sunt 100% sincera. :D
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu