6 iunie 2012

Artistic LOTD: Avatar

Hey! Saptamana aceasta la scoala sunt plina de teste, insa mai am nevoie si de putina relaxare. Asa ca va voi arata astazi un LOTD ceva mai diferit, nu tocmai wearable. Am fost inspirata de filmul Avatar pe care l-am vazut de 3 ori pana acum :)) Si cum ma uitam eu la film pe laptop am fost inspirata de albastrul acela stralucitor ce predomina in film. Am apasat pauza si chiar atunci am pus mana pe pensule si m-am apucat de colorat. Ha ha! Ce sa-i faci? Nu am putut rezista tentatiei. Mi-a placut foarte mult rezultatul, iubesc culorile aprinse si am combinat fardurile mate cu albul sclipicios (cum sunt Na'vi noaptea). Sper sa va placa acest look mai neobisnuit si va recomand si filmul daca nu l-ati vazut pana acum. Pupici >:D< :*

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
 Daca v-a placut look-ul puteti sa imi lasati un comentariu. Impresiile voastre, fie ele pozitive, fie negative, sunt intotdeauna bine venite. :*
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

6 comentarii:

  1. Nu seamănă delok cu avatar. arată bine, dar nu seamănă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi! :) Aceasta a fost abordarea mea. Am vazut si altele mai apropiate de film. Eu am ramas cu albastrul in minte..

      Ștergere
  2. Un make up extraordinar. Imi place mult combinatia de culori si felul in care arata pe ochi. Si tu esti foarte draguta.

    Tin sa mentionez ca e prima oara cand am vizitat blogul tau si mi-a placut! Sa ai spor

    RăspundețiȘtergere