25 iunie 2012

Review Avon lipliners

Hey! Am terminat in sfarsit scoala si am vrut sa scriu chiar in secunda doi pe blog, insa m-am luat cu altele si am lasat o saptamana sa treaca. Pot spune cu mana pe inima ca vacanta aceasta de vara a fost cea mai asteptata din ultimii ani. A inceput in forta si am deja multe planuri. Voi incerca sa postez cat mai des :) pentru ca blogul imi aduce mereu zambetul pe buze.
Astazi vreau sa va prezint doua creioane de buze marca Avon. Eu am nuantele Pink Bouquet si Rich Ginger. Pink Bouquet e un roz fucsia mat, iar Rich Ginger e un maro cald sidefat. Mina e moale, insa nu exagerat. Se intind frumos si cel mai mult imi place faptul ca sunt retractabile. Nu sunt mare fana a creioanelor clasice ce trebuie ascutite. Se gasesc in cataloagele Avon la pretul de aproximativ 10 lei. Daca vreti un creion de buze la un pret rezonabil eu zic ca le incercati pe acestea.
Photobucket
Photobucket
Swatch. Lumina naturala (stanga) Direct in lumina soarelui (dreapta)
Photobucket
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Un comentariu:

  1. ai un award la mine pe blog http://frombeautywithlove.blogspot.ro/2012/06/kreative-blogger-award.html

    RăspundețiȘtergere