24 martie 2013

First YouTube Video. Ramble ^.^

Hey! :) Ma laudam eu cu cateva posturi in urma ca ma apuc de un proiect destul de indraznet si uite ca in sfarsit am reusit ce mi-am propus. Am postat primul meu videoclip pe youtube :D Este doar un intro, vorbarie, bla, bla, insa voi continua cu tutoriale si lucruri mai interesante care sper sa va atraga atentia. :)
Am avut mari batai de cap cu Movie Maker-ul, cred ca sunt singura persoana care gaseste programul complicat :)) M-am descurcat pana la urma, dar imi cer scuze pentru faptul ca sunt multe cropuri in video, am avut emotii si a trebuit sa imi scop balbaielile pe cat posibil.
Daca aveti sugestii pentru urmatorul video puteti sa imi spuneti intr-un comment :)
Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa hallowen_greating@yahoo.com XO XO :*

Un comentariu: