22 aprilie 2013

Makeup on others with Miriam: Blue wings!

Hey! :) Am scapat astazi de 2 teze, cele la engleza, restul le am programate pentru dupa Pasti. Weekendul acesta am avut ocazia de a-mi machia frumoasa prietena Miriam pentru un concert si am ales sa fac ceva intens, cu nuante de albastru, un fel de cut crease. Imi place foarte mult sa machiez diferite forme de ochi, de data aceasta migdalati. Mie mi-a placut foarte mult rezultatul final, din pacate nu am avut timp sa il finisez mai bine si lumina artificiala la poze nu prea ajuta. Ea a fost de asemenea incantata si asta e cea mai mare multumire dupa ce termin de machiat pe cineva, sa le placa lor rezultatul. Enjoy! ^.^
 photo moo4-1.jpg  photo moo2-1.jpg  photo moo3-1.jpg  photo moo5-1.jpg  photo moo6-1.jpg  photo moo1-1.jpg

Si o poza after-party (de aia iubesc eu primerele, ca fac minuni) :)) :
 photo moo7-1.jpg

pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu