17 mai 2013

[OOTD] Pastel spring!

Hey! Nici macar nu imi amintesc cand am facut ultima data un OOTD, se intampla de mult tare, dar uite ca am revenit cu acest tip de postare.
Primavara la mine in oras nu prea a fost primavara. La inceput a fost prea frig, apoi prea cald. Cred ca nu pot numara pe degete 7 zile in care sa fi fost o vreme intradevar de primvara...
Acum pe final de sezon am purtat un outfit roz care mie imi place mult si la care am primit si multe complimente din partea celorlalti. :)
Sper sa va placa si voua si astept sa imi spuneti parerile voastre in sectiunea de comentarii. Enjoy!

ops11 photo outfitpastelspring10.jpg ops2 photo outfitpastelspring1.jpg ops3 photo outfitpastelspring2.jpg ops4 photo outfitpastelspring3.jpg ops5 photo outfitpastelspring4.jpg ops6 photo outfitpastelspring5.jpg ops7 photo outfitpastelspring6.jpg ops8 photo outfitpastelspring7.jpg ops9 photo outfitpastelspring8.jpg ops1 photo outfitpastelspring11.jpg ops10 photo outfitpastelspring9.jpg

Blugi: Bershka
Tricou: Bershka
Sandale: Motor
Bratari: Avon

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu