26 mai 2013

[Quickpost] On the go!

Buna, fetelor! :) Vacanta se apropie cu pasi repezi, mai am de dat doar teza la matematica si scap. Astazi fac un post scurt sa va arat machiajul pe care mi-l fac eu cand sunt grabita si nu am timp de ceva mai complicat. Ca sa va dati seama de cand am pozele pregatite, aveam parul lung... Si inca nu purtam asa de des lentilele de contact.
Imi fac o linie cu tus neagra, o culoare care sa se asorteze cu outfitul pe linia genelor de jos (pana la jumatate), rimel, ruj si sunt gata sa ies pe usa. Ce parere aveti de machiajul meu rapid? Voi cum va machiati cand sunteti pe fuga?

otg1 photo qponthego.jpg 

otg2 photo onthego.jpg 


otg3 photo onthego2.jpg

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu