3 mai 2013

[Quickpost] Wear bright&bold!

Hey! :*:* Mai este putin si vine Pastele, iar eu m-am gandit sa va arat 2 nuante de ruj foarte dragute, de la Avon. Sunt dintr-o gama ce se doreste a fi "afrodisiaca", nu stiu cat de adevarat este, cert e ca rujurile au un miros foarte frumos. Unul dintre rujuri l-am purtat la lookul acesta si am fost intrebata ce culoare este :)
Mie imi place foarte mult sa port nuante de rosu si cel mai probabil si aceasta sarbatoare ma va prinde cu buzele inrosite. Gama aceasta de la Avon contine numai culori aprinse si inchise si cele doua pe care le am eu rezista foarte bine, sunt aproape ca niste lip-stain-uri, pateaza buzele, dar nu le usuca.
Voi ce parere aveti de nuantele de rosu pe buze? Le purtati sau nu prea? :)

 photo avonsat1.jpg  photo avonsat2.jpg  photo avonsat3.jpg  photo avonsat4.jpg  photo avonsat5.jpg

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu