5 mai 2013

[Review] Farmasi Camouflage Liquid Concealer

Paste fericit tuturor! >:D<

Astazi ar fi trebuit sa postez "Week in Photos", insa nu sunt acasa si nu am cum sa editez pozele pentru postare. :( In schimb, voi face review-ul unui produs care mie imi place si ale carui poze le am de ceva timp pregatite. Revin maine cu saptamana mea in imagini. :)
 photo farmasicamouflage3.jpg
Mi-am cumparat corectorul Camouflage de la Farmasi dupa ce am citit review-ul cuiva care spunea ca are acoperire mare si ca e foarte bun pentru fata si cosuri. La momentul respectiv inca ma luptam cu acneea si mi s-au aprins instant beculetele cand am auzit de acest produs. La mine in oras nu am stand Farmasi si am pus mana pe corector intr-o vizita la Cluj. A meritat sau nu? Eu zic ca da, insa am o mare nedumerire, veti vedea mai jos despre ce e vorba.
 photo farmasicamouflage.jpg
Acoperire: Corectorul are acoperire medie spre mare, acopera bine si petele de pe fata, dar e bun si ca anticearcan, un mare plus din punctul meu de vedere, considerand ca unele produse sunt uscacioase in zona ochilor.
 photo farmasicamouflage2.jpg
Ambalaj: Un tub negru, se vede si nuanta pe el, se distribuie produs printr-o pensula, unii nu ar considera asta foarte igienic, dar sigur e practic.

Nuanta: Eu mi-am cumparat 2. Initial mi-am luat nr.2 care mi se potriveste, dar mai mult iarna, vara e prea deschis. Asa ca mi-am luat si nr.3 care imi este bun cand sunt mai bronzata.

Formula: Ei, aici vine buba de care va spuneam mai sus. :( Nuanta 2 este mult mai pigmentata si mai cremoasa decat 3. Pe cea din urma am cumparat-o la o diferenta de cateva luni dupa prima, nu stiu daca au schimbat formula sau tine de nuanta, cert e ca asta e mult mai lichid si acoperirea nu mai este asa mare. Se vede si in swatch diferenta de textura.
 photo farmasicamouflage4.jpg
Overall: Imi place acest corector, nu stiu daca il voi recumpara, nu m-a dat pe spate intratat, insa il recomand mai ales daca vreti ceva bun si ieftin.

Il gasiti la standurile Farmasi sau online aici.

Ati incercat acest corector? Cum vi s-a parut?

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu