12 iunie 2013

EOTD: Let's play!

Hey! :) Ieri am postat un nou video pe youtube, un haul, daca vreti sa il vedeti dati un click AICI. Mi-am dat seama abia dupa ce l-am incarcat ca la noi in Ro aceste video-uri sunt privite cam ciudat si prea multa lume sare cu comentarii de genul: "te lauzi!". Eh, haters gonna hate!
Astazi va arat pe blog un machiaj facut sambata fara nici o ocazie speciala. M-am trezit dimineata cu un chef nebun de machiat si m-am pus pe treaba. Mi-a placut mult rezultatul, nu mi-am mai facut pana acum ochii asa (sa aduc culoarea inchisa pana in interior), insa m-a prins bine din cauza ca am ochii mari. ^.^ Pozele full-face au iesit un dezastru pentru ca nu am avut timp sa fac destule si nu am avut de unde alege. Anyway, sper sa va placa si asa. 

 photo 3-2.jpg  photo 2-4.jpg

Aveti si voi zile din acestea in care chiar simtiti nevoia sa puneti mana pe machiaje fara motiv? :D

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu