3 iunie 2013

[LOTD] So sweet!

Buna fetelor! :) Am fost absenta si de pe blog si de pe youtube in ultima saptamana din cauza ca nu am avut deloc dispozitia necesara pentru a concepe un post. Nu stiu daca li se intampla si altor bloggerite, insa eu am zile in care nici din pat nu as vrea sa ma ridic. Astept cu nerabdare terminarea scolii, a fost un an incredibil de incarcat.
Astazi vreau sa va arat machiajul pe care l-am purtat in clipul acesta. :) In ultimul timp nu m-am machiat mai deloc, tot asa, nu am putut sa pun mana pe machiaje sa creez ceva, insa sper ca imi va reveni inspiratia odata cu vacanta. Desi m-am machiat de foarte putine ori in ultimele saptamani, atunci cand am facut-o a fost.. ah! Stiu sigur ca aceasta e o activitate care ma relaxeaza si ma inveseleste indiferent de situatie. Sper sa va placa machiajul! Enjoy! :*

 photo look10.jpg  photo look2.jpg  photo look1.jpg  photo look3.jpg  photo look4.jpg  photo look9.jpg  photo look6.jpg  photo look5.jpg  photo look7.jpg  photo look8.jpg

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu