6 iunie 2013

[Make-up on others] Angie

Hey! Nici nu s-a facut ora 5, insa aici s-a intunecat si a inceput sa ploua. E o nebunie! Unde e vara?
De curand am machiat-o pe prietena mea Angela (pe care ati mai vazut-o in postari de genul la mine pe blog) pentru un majorat. :) Si eram asa de mandra de machiajul meu... pana cand am inceput sa fac poze si sa imi dau seama ca tehnologia si aparatul meu foto ma depasesc. Trebuie neaparat sa invat sa umblu la setarile aparatului meu foto, nu se mai poate, la lumina artificiala nu pot sa pozez nimic cum trebuie. Machiajul era mai intens decat in poze, mai dark, data viitoare incerc sa vin cu poze mai bune, va rog aveti rabdare cu mine ;;)
Maine am o alta sesiune de machiat pentru un party si ma voi stradui sa scot poze mai bune.
Sper sa va placa si acest machiaj, in ciuda problemelor "tehnice". As vrea sa va aduc prin calculator la mine ca sa il vedeti in real life. :)) Hihi! Enjoy!

ma7 photo moo7-2.jpg ma6 photo moo6-2.jpg ma3 photo moo2-2.jpg ma4 photo moo3-2.jpg ma1 photo moo9.jpg ma8 photo moo8.jpg ma2 photo moo1-2.jpg ma5 photo moo5-2.jpg

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu