18 iunie 2013

[Make-up on others] My first monolids+big beautiful eyes!

Ultimele zile de scoala! :D Inca putin si se termina si acest an care pentru mine a fost nespus de obositor. Am invatat si m-am stresat intr-un singur an cat nu am facut-o in toti ceilalti de dinaintea acestuia.
Dar au fost evident si multe parti bune in ultima perioada, una dintre acestea fiind faptul ca am avut ocazia sa machiez multe fete frumoase pentru petreceri si sa experimentez astfel machiaje noi pe diferite tipuri de ten si forme variate de ochi.

Primul machiaj pe care vreau sa vi-l arat astazi este cel pe care i l-am facut Sabinei, initial am avut mari emotii deoarece ea are monolids, cu care nu mai lucrasem pana acum. Dar rezultatul mi-a placut si mie, dar si ei la nebunie si psst.. va zic si un secret: iubitul ei nu si-a putut dezlipi ochii de pe ea intreaga seara ;;) So.. everyone was happy! Am folosit si cateva manunchiuri de gene false individuale, un alt lucru pe care l-am facut pentru prima data. :)

 photo moo11.jpg  photo moo9-1.jpg  photo moo12.jpg  photo moo8-1.jpg  photo moo10.jpg  photo moo7-3.jpg

Cel de al doilea machiaj i l-am facut Ilincai, pe care ati mai vazut-o la aceasta rubrica. E asa usor sa ma joc cu fardurile in cazul ei deoarece are ochii mari si poti sa faci practic orice :)) M-a rugat sa ii fac ceva "winged" si nu extrem de strident si m-am conformat, rezulatul il vedeti mai jos.

 photo moo5-3.jpg  photo moo6-3.jpg  photo moo4-2.jpg  photo moo2-3.jpg  photo moo1-3.jpg  photo moo3-3.jpg

Sper ca v-au placut cele doua machiaje si astept sa imi spuneti parerile voastre in rubrica de comentarii. ^.^

Si "dezastrul" ramas dupa ce am terminat:
 photo moo13.jpg

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu