19 iunie 2013

[Trick] Micul meu aliat in lupta cu cosurile :)

Buna, fetelor! S-a terminat :D Si aici ma refer la scoala.. Maine nu mai mergem, vreau sa profit de ziua de maine ca sa filmez ceva, ma simt ca o persoana noua acum ca sunt oficial in vacanta! Libertatea se simte asa de bine!
Astazi vreau sa va impartasesc una din metodele care ma ajuta sa tin monstruletii la distanta si e foarte probabil sa fi auzit de... argila :) Eu imi fac masca cu argila atunci cand imi simt tenul incarcat sau cand vad ca secretia de sebum sporeste. Uneori o aplic doar local, daca am un cos care ma supara. E o metoda foarte eficienta, tenul se simte curat si semnele se estompeaza. Cred ca metoda aceasta a contribuit 50% la curatarea tenului meu.
Eu am o galeata cu pudra de argila, din ce scrie pe ea banuiesc ca e varianta pentru saloanele de cosmetica, dar stiu ca o gasiti in magazine la cutie de cate 10 plicuri, am avut si acea versiune inainte de asta. Ei spun ca un plic e pentru o utilizare, dar eu va zic din experienta ca e mult prea multa pudra pentru o singura data. Puteti imparti cantitatea pentru doua sau chiar trei masti.

 photo acnee1.jpg
Cand cumparati pudra primiti si un flyer cu instructiuni. Puteti amesteca pudra cu sucuri de fructe/legume, in functie de tipul de ten, dar pentru cel acneic se recomanda amestecarea ei cu apa, asa cum procedez si eu. Veti arata ca o mumie egipteana pentru vreo 20 de minute pana o clatiti, dar eu zic ca merita. E foarte fain sa sune cineva la usa cand sunteti cu masca pe fata, mi s-a intamplat de mai multe ori si am starnit hohote de ras printre apropiati. ;))
Eu folosesc o ceasca de cafea in care amestec argila cu apa si o aplic pe ten cu o pensula veche de fond de ten pe care nu o mai foloseam si i-am gasit aceasta noua intrebuintare.
 photo acnee2.jpg

Voi ati incercat masca cu argila pentru tratarea cosurilor sau pur si simplu pentru un ten mai frumos? :)

Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu