9 iulie 2013

[Colaborare] Lemonade splash!

Buna, fetelor! Astazi am pregatit pentru voi o alta colaboare impreuna cu mai multe bloggerite. Tema aleasa a fost "Lemonade Splash", dupa cum sugereaza si titlul postarii. Eu am ales sa fac un machiaj, dar am reusit sa pierd timpul si sa raman in urma cu "lucrul". Asa ca am astazi pentru voi doar un "Eye of the day", desi mi-ar fi placut tare mult sa va prezint versiunea full-face. Eu am mers pe un machiaj verde, sa ne imaginam o limonada cu lime, va rog! Hi hi! Am folosit si putin roz deschis pentru a mai indulci machiajul. Sper sa va placa abordarea mea, desi nu e ceva spectaculos si sa invit sa intrati si pe blogurile celorlalte fete pentru a admira si munca lor:

Macnetize - http://macnetize.com/













Astept pareri, sugestii, request-uri sau orice altceva va trece prin capusorul vostru frumos la adresa destinyofastar17@gmail.com XO XO :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu